33rd  IATEFL POLAND International Conference

20th  – 22nd September 2024

 REGULAMIN

33. Międzynarodowej Konferencji Stowarzyszenia Nauczycieli Języka Angielskiego IATEFL Poland

I POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) znajduje zastosowanie do wszystkich osób biorących udział w 33. Międzynarodowej Konferencji Stowarzyszenia Nauczycieli Języka Angielskiego w Polsce (IATEFL Poland), która odbędzie się w dniach 20-22 września 2024 roku. we Gdańsku
  2. Dla potrzeb niniejszego Regulaminu wymienionym poniżej pojęciom nadaje się następujące znaczenie:
    1. 33rd  IATEFL POLAND International Conference - Międzynarodowa Konferencja  organizowana przez  Stowarzyszenie Nauczycieli Języka Angielskiego w Polsce, która odbędzie się  w dniach 20-22 września 2024 roku;
    2. Organizator - Stowarzyszenie Nauczycieli Języka Angielskiego w Polsce z siedzibą w Zgorzelcu 59-900, ul. Armii Krajowej 51A  , wpisane do  Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia, numer KRS 64716;
    3. Uczestnik (Participant) – osoba biorąca udział w Konferencji;
    4. Prezenter (Speaker) – uczestnik, który wygłasza odczyt/prezentację podczas Konferencji;
    5. Strona Internetowa – strona internetowa www.iatefl.org.pl, prowadzona przez Organizatora.

II ZGŁOSZENIE UDZIAŁU UCZESTNIKÓW

  1. Uczestnik dokonuje zgłoszenia wyłącznie w okresie od 04.2024 do 06.09.2024 roku przez:
  1. wypełnienie formularza zgłoszeniowego zamieszczonego na Stronie Internetowej w zakładce „REGISTER";https://iatefl.org.pl/conference/index.php?a=login  
  2. akceptację niniejszego Regulaminu
  3. przesłanie formularza do Organizatora poprzez przyciśnięcie okienka AKCEPTUJĘ.

Instrukcja pomocnicza zgłoszenia udziału w języku polskim i angielskim znajduje się na tej samej Stronie Internetowej.

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Uczestnika błędnych danych w formularzu zgłoszeniowym.
  2. Po przesłaniu formularza zgłoszeniowego nie jest możliwa zmiana zgłoszonego Uczestnika.
  3. Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego, akceptacji Regulaminu i przesłaniu go do Organizatora, na stronie internetowej powinien pojawić się komunikat: "Zgłoszenie zakończone pomyślnie". W ciągu 24 godzin Uczestnik powinien także otrzymać potwierdzenie zgłoszenia uczestnictwa przesłane na adres poczty e-mail podany przez Uczestnika w formularzu zgłoszeniowym. Brak któregoś z powyższych potwierdzeń może oznaczać, że zgłoszenie z powodu błędu sprzętowego lub na łączach internetowych nie zostało dokonane w sposób prawidłowy.

OBOWIĄZEK WERYFIKACJI PRAWIDŁOWOŚCI DOKONANIA ZGŁOSZENIA OBCIĄŻA UCZESTNIKA.

  1. Zgłoszenie udziału po rozpoczęciu Konferencji, to jest 20 września 2024 roku, nie jest możliwe.

III OPŁATY

  1. Udział w Konferencji jest odpłatny. Wysokość opłaty określa tabela stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  2. Dokonując opłaty za udział w Konferencji, Uczestnik  zostaje członkiem stowarzyszenia IATEFL Poland na następny rok. W przypadku rezygnacji z opcji członkostwa w stowarzyszeniu, prosimy o poinformowanie  biuro mailowo na adres: office@iatef.org.pl .
  3. Po zgłoszeniu udziału w Konferencji, Uczestnik jest zobowiązany do niezwłocznego dokonania opłaty. Po zaksięgowaniu opłaty na rachunku bankowym Organizatora proces rejestracji jest zakończony.
  4. Datą określającą wysokość opłaty rejestracyjnej jest data wpływu opłaty na rachunek bankowy Organizatora. W przypadku zgłoszenia na Konferencję w przedziale czasowym określonym przez Organizatora jako ‘early’ a dokonaniu opłaty w przedziale czasowym określonym przez Organizatora jako ‘late’, Uczestnik zobowiązany jest do uregulowania opłaty ustalonej dla  okresu ‘late’, a w przypadku omyłkowo dokonanej niższej opłaty, do niezwłocznej dopłaty różnicy.
  5. Przy dokonywaniu opłaty, w tytule wpłaty należy podać imię i nazwisko uczestnika/ków. W przypadku większej liczby Uczestników, konieczne jest przesłanie do Organizatora za pośrednictwem poczty e-mail listy nazwisk Uczestników.
  6. Organizator wystawia faktury na podstawie danych określonych przez Uczestnika w formularzu zgłoszeniowym. Informacja, czego i kogo dana faktura dotyczy dopisywana jest przez system automatycznie, nie należy więc dopisywać swojego nazwiska przy nazwie firmy, chyba że w tej nazwie widnieje nazwisko Uczestnika.

Zgłoszenie  powinno zawierać informację, czy dotyczy osoby prywatnej czy firmy lub instytucji oraz  pełne dane do faktury.

Faktura do paragonu będzie wystawiana tylko w przypadku, gdy na tym paragonie będzie znajdować się numer identyfikujący nabywcę.

IV  ZGŁOSZENIE PREZENTERÓW

  1. Uczestnicy zainteresowani wygłoszeniem odczytu podczas Konferencji powinni:
    1. dokonać zgłoszenia w sposób opisany w pkt. II powyżej,
    2. zgłosić się do Organizatora jako Prezenter wypełniając stosowny formularz zamieszczony na Stronie Internetowej w zakładce „REGISTER” i przesyłając go do Organizatora poprzez przyciśnięcie okienka AKCEPTUJĘ.
  2. Prezenter zobowiązany jest podać w zgłoszeniu temat odczytu/prezentacji (maksymalnie 10 słów), streszczenie odczytu (maksymalnie 60 słów) oraz informacje o sobie (notkę biograficzną). Propozycja odczytu/prezentacji powinna być zgłoszona najpóźniej do 05.2024 roku.
  3. Organizator potwierdzi możliwość wygłoszenia przez Prezentera prezentacji/odczytu na zaproponowany przez niego temat do 20.06.2024. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia prezentacji /wygłoszenia odczytu/ na zaproponowany temat bez konieczności podawania uzasadnienia.
  4. Prezenter, który otrzymał od Organizatora potwierdzenie możliwości wygłoszenia odczytu/prezentacji, jest zobowiązany ponownie potwierdzić swój udział w Konferencji  i gotowość jej wygłoszenia do 11.07.2024 roku. Brak ponownego potwierdzenia  w określonym terminie jest równoznaczny z rezygnacją z wygłoszenia prezentacji.
  5. Po dokonaniu ponownego potwierdzenia, o którym mowa w pkt. 5 powyżej, Organizator poinformuje Prezentera o dokładnej dacie i godzinie wygłoszenia odczytu.

V  REZYGNACJA Z UDZIAŁU W KONFERENCJI

  1. Rezygnacja wymaga przesłania do Organizatora stosownego powiadomienia na adres e-mail conference@iatefl.org.pl oraz office@iatefl.org.pl.
  2. W razie przesłania Organizatorowi przez Uczestnika rezygnacji do 06.09.2024 roku, Organizator zwróci Uczestnikowi 50% kwoty należnej z tytułu kosztów wybranych opcji rejestracji.
  3. W przypadku rezygnacji po 06.09.2024, wniesiona opłata nie podlega zwrotowi.

VI POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 08.04.2024 roku.
  2. Wpłaty należy dokonywać

            a) na rachunek bankowy Organizatora:

                        Stowarzyszenie Nauczycieli Języka Angielskiego w Polsce IATEFL Poland  Armii Krajowej 51A, 59-900 Zgorzelec NIP 676 20 81 276

                       Rachunek:  16 1090 1883 0000 0001 0194 5244
                       Santander Bank Polska S.A. Oddział ul. Złota 44, 00-120 Warszawa

              b) online (po zakończeniu procesu rejestracji na konferencję)

     3. W przypadku niejasności, pytań, problemów i zastrzeżeń, należy kontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: 

          office@iatefl.org.pl lub conference@iatefl.org.pl.

  1. Załączniki do niniejszego Regulaminu stanowią jego integralną część.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują odpowiednie przepisy prawa polskiego. 

REGISTRATION

20,21,22 September 2024

EARLY

by 11.07.2024

LATE

by 06.09.2024*

IATEFL Poland Members

600 PLN

710 PLN

Non-IATEFL Poland Members

750 PLN

860 PLN

Exhibitors

700 PLN

810 PLN

Students*

280 PLN

280 PLN

 

*If you wish to register after the LATE REGISTRATION deadline, please contact the conference office: conference@iatefl.org.pl

* [1] Student’s ID card  must be sent by email and displayed upon arrival at the conference during registration

 

Zaznaczając odpowiednią opcję podczas rejestracji online, można otrzymać członkostwo w Stowarzyszeniu IATEFL Poland na kolejny rok, w ramach opłaty rejestracyjnej.