34th  IATEFL POLAND International Conference, 19th - 21st September 2025

REGULAMIN

  1. Międzynarodowej Konferencji

Stowarzyszenia Nauczycieli Języka Angielskiego IATEFL Poland

I POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) znajduje zastosowanie do wszystkich osób biorących udział w 34. Międzynarodowej Konferencji Stowarzyszenia Nauczycieli Języka Angielskiego w Polsce (IATEFL Poland), która odbędzie się  w dniach 19-22 września 2025 roku.
  2. Dla potrzeb niniejszego Regulaminu wymienionym poniżej pojęciom nadaje się następujące znaczenie:
    1. 34th IATEFL POLAND International Conference - Międzynarodowa Konferencja  organizowana przez  Stowarzyszenie Nauczycieli Języka Angielskiego w Polsce, która odbędzie się w dniach 19-21 września 2025 roku;
    2. Organizator - Stowarzyszenie Nauczycieli Języka Angielskiego w Polsce z siedzibą w Zgorzelcu 59-900, ul. Armii Krajowej 51A  , wpisane do  Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia, numer KRS 64716;
    3. Uczestnik (Participant) – osoba biorąca udział w Konferencji;
    4. Prezenter (Speaker) – uczestnik, który wygłasza odczyt/prezentację podczas Konferencji;
    5. Strona Internetowa – strona internetowa www.iatefl.org.pl, prowadzona przez Organizatora.

II ZGŁOSZENIE UDZIAŁU UCZESTNIKÓW

  1. Uczestnik dokonuje zgłoszenia wyłącznie w okresie od 04.2025 do 06.09.2025 roku przez:
  1. wypełnienie formularza zgłoszeniowego zamieszczonego na Stronie Internetowej w zakładce „register online”;
  2. akceptację niniejszego Regulaminu
  3. przesłanie formularza do Organizatora poprzez przyciśnięcie okienka AKCEPTUJĘ.

Instrukcja pomocnicza zgłoszenia udziału w języku polskim i angielskim znajduje się na tej  samej Stronie Internetowej.

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Uczestnika błędnych danych w formularzu zgłoszeniowym.
  2. Po przesłaniu formularza zgłoszeniowego nie jest możliwa zmiana zgłoszonego Uczestnika.
  3. Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego, akceptacji Regulaminu i przesłaniu go do Organizatora, na stronie internetowej powinien pojawić się komunikat: "Zgłoszenie zakończone pomyślnie". W ciągu 24 godzin Uczestnik powinien także otrzymać potwierdzenie zgłoszenia uczestnictwa przesłane na adres poczty e-mail podany przez Uczestnika w formularzu zgłoszeniowym. Brak któregoś z powyższych potwierdzeń może oznaczać, że zgłoszenie z powodu błędu sprzętowego lub na łączach internetowych nie zostało dokonane w sposób prawidłowy.

OBOWIĄZEK WERYFIKACJI PRAWIDŁOWOŚCI DOKONANIA ZGŁOSZENIA OBCIĄŻA UCZESTNIKA.

  1. Zgłoszenie udziału po rozpoczęciu Konferencji, to jest 19 września 2025 roku, nie jest możliwe.

III OPŁATY

  1. Udział w Konferencji jest odpłatny. Wysokość opłaty określa tabela stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  2. Dokonując opłaty za udział w Konferencji, Uczestnik może jednocześnie wybrać opcję członkostwa w stowarzyszeniu IATEFL Poland na następny rok, zaznaczając odpowiednie okienko w formularzu zgłoszeniowym.
  3. Po zgłoszeniu udziału w Konferencji, Uczestnik jest zobowiązany do niezwłocznego dokonania opłaty. Po zaksięgowaniu opłaty na rachunku bankowym Organizatora proces rejestracji jest zakończony.
  4. Datą określającą wysokość opłaty rejestracyjnej jest data wpływu opłaty na rachunek bankowy Organizatora. W przypadku zgłoszenia na Konferencję w przedziale czasowym określonym przez Organizatora jako ‘early’ a dokonaniu opłaty w przedziale czasowym określonym przez Organizatora jako ‘late’, Uczestnik zobowiązany jest do uregulowania opłaty ustalonej dla  okresu ‘late’, a w przypadku omyłkowo dokonanej niższej opłaty, do niezwłocznej dopłaty różnicy.
  5. Przy dokonywaniu opłaty, w tytule wpłaty należy podać imię i nazwisko uczestnika/ków. W przypadku większej liczby Uczestników, konieczne jest przesłanie do Organizatora za pośrednictwem poczty e-mail listy z ich nazwiskami.
  6. Organizator wystawia faktury na podstawie danych określonych przez Uczestnika w formularzu zgłoszeniowym. Informacja, czego i kogo dana faktura dotyczy dopisywana jest przez system automatycznie, nie należy więc dopisywać swojego nazwiska przy nazwie firmy, chyba że w tej nazwie widnieje nazwisko Uczestnika.

Zgłoszenie  powinno zawierać informację, czy dotyczy osoby prywatnej czy firmy lub instytucji oraz  pełne dane do faktury.

Faktura do paragonu będzie wystawiana tylko w przypadku, gdy na tym paragonie będzie znajdować się numer identyfikujący nabywcę.

 

IV  ZGŁOSZENIE PREZENTERÓW

  1. Uczestnicy zainteresowani wygłoszeniem odczytu podczas Konferencji powinni:
    1. dokonać zgłoszenia w sposób opisany w pkt. II powyżej,
    2. zgłosić się do Organizatora jako Prezenter wypełniając stosowny formularz zamieszczony na Stronie Internetowej w zakładce „register online” i przesyłając go do Organizatora poprzez przyciśnięcie okienka AKCEPTUJĘ.
  2. Prezenter zobowiązany jest podać w zgłoszeniu temat odczytu/prezentacji (maksymalnie 10 słów), streszczenie odczytu (maksymalnie 50 słów) oraz informacje o sobie (notkę biograficzną). Propozycja odczytu/prezentacji powinna być zgłoszona najpóźniej do 10.06.2025roku.
  3. Organizator potwierdzi możliwość wygłoszenia przez Prezentera prezentacji/odczytu na zaproponowany przez niego temat do  06.2023. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia prezentacji /wygłoszenia odczytu/ na zaproponowany temat bez konieczności podawania uzasadnienia.
  4. Prezenter, który otrzymał od Organizatora potwierdzenie możliwości wygłoszenia odczytu/prezentacji, jest zobowiązany ponownie potwierdzić swój udział w Konferencji  i gotowość jej wygłoszenia do 07.2025 roku. Brak ponownego potwierdzenia   w określonym terminie jest równoznaczny z rezygnacją z wygłoszenia prezentacji.
  5. Po dokonaniu ponownego potwierdzenia, o którym mowa w pkt. 4 powyżej, Organizator poinformuje Prezentera o dokładnej dacie i godzinie wygłoszenia odczytu.

V  REZYGNACJA Z UDZIAŁU W KONFERENCJI

  1. Uczestnik może zrezygnować z udziału w Konferencji do dnia poprzedzającego jej rozpoczęcie, tj. do 18.09.2025.
  2. Rezygnacja wymaga przesłania do Organizatora stosownego powiadomienia na adres e-mail conference@iatefl.org.pl lub office@iatefl.org.pl.
  3. W razie przesłania Organizatorowi przez Uczestnika rezygnacji do 06.09.2025 roku, Organizator zwróci Uczestnikowi 50% kwoty należnej z tytułu kosztów wybranych opcji rejestracji.

Zwrot uiszczonej opłaty nie będzie możliwy po 06.09.2025.

  1. W przypadku braku uczestnictwa w Konferencji bez wcześniejszego zawiadomienia Organizatora o rezygnacji, Uczestnik zobowiązany jest do uiszczenia całej opłaty

VI POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.04.2025 roku.
  2. Wpłaty należy dokonywać
  1. na rachunek bankowy Organizatora:

                        Stowarzyszenie Nauczycieli Języka Angielskiego w Polsce IATEFL PL 

                      Armii Krajowej 51A, 59-900 Zgorzelec NIP 676 20 81 276

                       Rachunek:  16 1090 1883 0000 0001 0194 5244
                       Santander Bank Polska S.A. Oddział ul. Złota 44, 00-120 Warszawa

      2. za pomocą przelewy 24 (po zakończeniu rejestracji)

   3. W przypadku niejasności, pytań, problemów i zastrzeżeń, należy kontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: office@iatefl.org.pl lub conference@iatefl.org.pl.

  1. Załączniki do niniejszego Regulaminu stanowią jego integralną część.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują odpowiednie przepisy prawa polskiego.

 

 

34th   IATEFL Poland  International Conference fees/ opłaty konferencyjne 

 

REGISTRATION/rejestracja

EARLY/wczesna

by 22.08.2025

LATE/późna

by 06.09.2025*

IATEFL Poland Members/ członkowie

730 PLN

840 PLN

Non-IATEFL Poland Members/ nieczłonkowie 

880 PLN

990 PLN

Exhibitors/wystawcy

830 PLN

830 PLN

Students* [1]/studenci

300 PLN

300 PLN

LUNCHES/ obiady

Included in the conference fee

Included in the conference fee

Saturday Conference Dinner

Kolacja w sobotę 

 

125 PLN

125 PLN

Wszystkie ceny obejmują 3-dniową opłatę konferencyjną, nieograniczoną ilość kawyi herbaty oraz ciepłe obiady. 

Rejestracja po upływie terminu PÓŹNEJ REJESTRACJI, wymaga kontaktu  z biurem konferencji: conference@iatefl.org.pl.

 Legitymacja studencka musi zostać przesłana e-mailem (skan) oraz okazana podczas rejestracji na konferencji w dniu przyjazdu.

Znaczając odpowiednią opcję podczas rejestracji online, można otrzymać członkostwo w Stowarzyszeniu IATEFL Poland na kolejny rok, w ramach opłaty rejestracyjnej.