33rd IATEFL POLAND International Conference
20th – 22nd September 2024
REGULAMIN
33. Międzynarodowej Konferencji Stowarzyszenia Nauczycieli Języka Angielskiego IATEFL Poland
I POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) znajduje zastosowanie do wszystkich osób biorących udział w 33. Międzynarodowej Konferencji Stowarzyszenia Nauczycieli Języka Angielskiego w Polsce (IATEFL Poland), która odbędzie się w dniach 20-22 września 2024 roku. we Gdańsku
- Dla potrzeb niniejszego Regulaminu wymienionym poniżej pojęciom nadaje się następujące znaczenie:
- 33rd IATEFL POLAND International Conference - Międzynarodowa Konferencja organizowana przez Stowarzyszenie Nauczycieli Języka Angielskiego w Polsce, która odbędzie się w dniach 20-22 września 2024 roku;
- Organizator - Stowarzyszenie Nauczycieli Języka Angielskiego w Polsce z siedzibą w Zgorzelcu 59-900, ul. Armii Krajowej 51A , wpisane do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia, numer KRS 64716;
- Uczestnik (Participant) – osoba biorąca udział w Konferencji;
- Prezenter (Speaker) – uczestnik, który wygłasza odczyt/prezentację podczas Konferencji;
- Strona Internetowa – strona internetowa www.iatefl.org.pl, prowadzona przez Organizatora.
II ZGŁOSZENIE UDZIAŁU UCZESTNIKÓW
- Uczestnik dokonuje zgłoszenia wyłącznie w okresie od 04.2024 do 06.09.2024 roku przez:
- wypełnienie formularza zgłoszeniowego zamieszczonego na Stronie Internetowej w zakładce „REGISTER";https://iatefl.org.pl/conference/index.php?a=login
- akceptację niniejszego Regulaminu
- przesłanie formularza do Organizatora poprzez przyciśnięcie okienka AKCEPTUJĘ.
Instrukcja pomocnicza zgłoszenia udziału w języku polskim i angielskim znajduje się na tej samej Stronie Internetowej.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Uczestnika błędnych danych w formularzu zgłoszeniowym.
- Po przesłaniu formularza zgłoszeniowego nie jest możliwa zmiana zgłoszonego Uczestnika.
- Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego, akceptacji Regulaminu i przesłaniu go do Organizatora, na stronie internetowej powinien pojawić się komunikat: "Zgłoszenie zakończone pomyślnie". W ciągu 24 godzin Uczestnik powinien także otrzymać potwierdzenie zgłoszenia uczestnictwa przesłane na adres poczty e-mail podany przez Uczestnika w formularzu zgłoszeniowym. Brak któregoś z powyższych potwierdzeń może oznaczać, że zgłoszenie z powodu błędu sprzętowego lub na łączach internetowych nie zostało dokonane w sposób prawidłowy.
OBOWIĄZEK WERYFIKACJI PRAWIDŁOWOŚCI DOKONANIA ZGŁOSZENIA OBCIĄŻA UCZESTNIKA.
- Zgłoszenie udziału po rozpoczęciu Konferencji, to jest 20 września 2024 roku, nie jest możliwe.
III OPŁATY
- Udział w Konferencji jest odpłatny. Wysokość opłaty określa tabela stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
- Dokonując opłaty za udział w Konferencji, Uczestnik zostaje członkiem stowarzyszenia IATEFL Poland na następny rok. W przypadku rezygnacji z opcji członkostwa w stowarzyszeniu, prosimy o poinformowanie biuro mailowo na adres: office@iatef.org.pl .
- Po zgłoszeniu udziału w Konferencji, Uczestnik jest zobowiązany do niezwłocznego dokonania opłaty. Po zaksięgowaniu opłaty na rachunku bankowym Organizatora proces rejestracji jest zakończony.
- Datą określającą wysokość opłaty rejestracyjnej jest data wpływu opłaty na rachunek bankowy Organizatora. W przypadku zgłoszenia na Konferencję w przedziale czasowym określonym przez Organizatora jako ‘early’ a dokonaniu opłaty w przedziale czasowym określonym przez Organizatora jako ‘late’, Uczestnik zobowiązany jest do uregulowania opłaty ustalonej dla okresu ‘late’, a w przypadku omyłkowo dokonanej niższej opłaty, do niezwłocznej dopłaty różnicy.
- Przy dokonywaniu opłaty, w tytule wpłaty należy podać imię i nazwisko uczestnika/ków. W przypadku większej liczby Uczestników, konieczne jest przesłanie do Organizatora za pośrednictwem poczty e-mail listy nazwisk Uczestników.
- Organizator wystawia faktury na podstawie danych określonych przez Uczestnika w formularzu zgłoszeniowym. Informacja, czego i kogo dana faktura dotyczy dopisywana jest przez system automatycznie, nie należy więc dopisywać swojego nazwiska przy nazwie firmy, chyba że w tej nazwie widnieje nazwisko Uczestnika.
Zgłoszenie powinno zawierać informację, czy dotyczy osoby prywatnej czy firmy lub instytucji oraz pełne dane do faktury.
Faktura do paragonu będzie wystawiana tylko w przypadku, gdy na tym paragonie będzie znajdować się numer identyfikujący nabywcę.
IV ZGŁOSZENIE PREZENTERÓW
- Uczestnicy zainteresowani wygłoszeniem odczytu podczas Konferencji powinni:
- dokonać zgłoszenia w sposób opisany w pkt. II powyżej,
- zgłosić się do Organizatora jako Prezenter wypełniając stosowny formularz zamieszczony na Stronie Internetowej w zakładce „REGISTER” i przesyłając go do Organizatora poprzez przyciśnięcie okienka AKCEPTUJĘ.
- Prezenter zobowiązany jest podać w zgłoszeniu temat odczytu/prezentacji (maksymalnie 10 słów), streszczenie odczytu (maksymalnie 60 słów) oraz informacje o sobie (notkę biograficzną). Propozycja odczytu/prezentacji powinna być zgłoszona najpóźniej do 05.2024 roku.
- Organizator potwierdzi możliwość wygłoszenia przez Prezentera prezentacji/odczytu na zaproponowany przez niego temat do 20.06.2024. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia prezentacji /wygłoszenia odczytu/ na zaproponowany temat bez konieczności podawania uzasadnienia.
- Prezenter, który otrzymał od Organizatora potwierdzenie możliwości wygłoszenia odczytu/prezentacji, jest zobowiązany ponownie potwierdzić swój udział w Konferencji i gotowość jej wygłoszenia do 11.07.2024 roku. Brak ponownego potwierdzenia w określonym terminie jest równoznaczny z rezygnacją z wygłoszenia prezentacji.
- Po dokonaniu ponownego potwierdzenia, o którym mowa w pkt. 5 powyżej, Organizator poinformuje Prezentera o dokładnej dacie i godzinie wygłoszenia odczytu.
V REZYGNACJA Z UDZIAŁU W KONFERENCJI
- Rezygnacja wymaga przesłania do Organizatora stosownego powiadomienia na adres e-mail conference@iatefl.org.pl oraz office@iatefl.org.pl.
- W razie przesłania Organizatorowi przez Uczestnika rezygnacji do 06.09.2024 roku, Organizator zwróci Uczestnikowi 50% kwoty należnej z tytułu kosztów wybranych opcji rejestracji.
- W przypadku rezygnacji po 06.09.2024, wniesiona opłata nie podlega zwrotowi.
VI POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 08.04.2024 roku.
- Wpłaty należy dokonywać
a) na rachunek bankowy Organizatora:
Stowarzyszenie Nauczycieli Języka Angielskiego w Polsce IATEFL Poland Armii Krajowej 51A, 59-900 Zgorzelec NIP 676 20 81 276
Rachunek: 16 1090 1883 0000 0001 0194 5244
Santander Bank Polska S.A. Oddział ul. Złota 44, 00-120 Warszawa
b) online (po zakończeniu procesu rejestracji na konferencję)
3. W przypadku niejasności, pytań, problemów i zastrzeżeń, należy kontaktować się z Organizatorem na adres e-mail:
office@iatefl.org.pl lub conference@iatefl.org.pl.
- Załączniki do niniejszego Regulaminu stanowią jego integralną część.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują odpowiednie przepisy prawa polskiego.
REGISTRATION 20,21,22 September 2024 |
EARLY by 11.07.2024 |
LATE by 06.09.2024* |
IATEFL Poland Members |
600 PLN |
710 PLN |
Non-IATEFL Poland Members |
750 PLN |
860 PLN |
Exhibitors |
700 PLN |
810 PLN |
Students* |
280 PLN |
280 PLN |
*If you wish to register after the LATE REGISTRATION deadline, please contact the conference office: conference@iatefl.org.pl
* [1] Student’s ID card must be sent by email and displayed upon arrival at the conference during registration
Zaznaczając odpowiednią opcję podczas rejestracji online, można otrzymać członkostwo w Stowarzyszeniu IATEFL Poland na kolejny rok, w ramach opłaty rejestracyjnej.